יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

פוסט אישי

הייתי אתמול בכנס בנושא CyberSecurity. הכנס התקיים ביהוד במרכז הכנסים של העמותה להנצחת חללי חיל הקשר והתקשוב. על הכנס עצמו, ייתכן ואתייחס בפוסט נפרד.

הבניין שבו ביקרתי כבר מספר פעמים כולל פריטים ותצלומים מההיסטוריה של חיל הקשר והתקשוב, אשר בתקופה שאני שירתתי בו נקרא: חיל הקשר והאלקטרוניקה, ובקיצור חי"ק.

והנה רואות עיני תצוגה יחסית חדשה של ויטרינות ובראשונה דגם קטן של מכם הקשת.

אני שירתתי כמוכם קשת וכמפקד צוות קשת בחלק משירותי הסדיר וגם בחלק הארי משירות המילואים שלי אותו סיימתי בשנת 1996.

במהלך השירות הסדיר הייתי שותף לאחת ההצלחות הגדולות של הקשת אולי הגדולה שבהן (בוודאי במהלך אותן שנים ראשונות), גילוי חוליית המחבלים שירתה קטיושות מאולתרות על העיר פ"ת ביולי 1971. לצערנו הגילוי היה כאשר היו בדרכם חזרה, לאחר שהצליחו לירות את הנשק הקטלני על העיר ולגרום לאבידות בנפש.

רציתי לחלוק את החוויה הזו עם מישהו בכנס ובהפסקה צרפתי אלי את אחד מיועצי אבטחת המידע אשר מידי כמה שנים יוצא לנו לעבוד יחד.

בעוד אני מספר את סיפורי, מספר הוא לי. יאיר, אתה לא תאמין, אבל באותו הערב אני צפיתי בסרט בעיר פ"ת ולפתע אני רואה "זיקוקים" באוויר. "הזיקוקים" היו טילי הקטיושה אשר נורו ע"י המחבלים ולצערי פגעו וגרמו לאבידות בנפש בעיר פ"ת.

וכך באופן מקרי לחלוטין, נסגר לו מעגל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה